2016. május 25., szerda

Helyzetjelentés és élménybeszámoló


Az a helyzet, hogy a hétvégén elhagytam a jól megszokott konyhácskámat, mi több a szeretett lakásunkat is. Jelenleg a tesóméknál húzzuk meg magunkat a férjemmel, mivel 2 hónapig még nem tudunk tovább költözni az új otthonunkba. A cuccaink, így a tortázós felszerelésem is, dobozokba zárva várják a szabadulást. Sajna a szűkös hűtőkapacitás, illetve egyéb körülmények miatt ebben a pár hétben nem tudok csili-vili burkolt, díszített tortákat készíteni. Sütögetni azért fogok, sima desszert tortákat, mert csak az elmúlt 1-2 hétben is olyan technikákra bukkantam, amiket muszáj lesz kipróbálnom. Szóval nem maradtok új bejegyzések és receptek nélkül. :)
 
Most például szeretnék Nektek mesélni egy közelmúltban történt élményemről. Korábban már megosztottam Veletek a HappyFamily oldalát, ami egy szuper oldal családoknak, anyukáknak, rengeteg hasznos infóval és szabadidős program ötlettel. Több blogger munkásságát is nyomon követhetitek az oldalon, így mindenféle témában hasznos infókra, termékekre, terméktesztekre, esetemben pedig jó kis süti receptekre találhattok. Mert bizony én is egyike vagyok azoknak a bloggereknek, akik megtalálhatóak a HappyFamily oldalán. :) Ennek köszönhetően pedig volt szerencsém részt venni az általuk szervezett blogger találkozón.


Bevallom, hogy kicsit megszeppenve éreztem magam, mert igazából én nem tartom magam amolyan igazi bloggernek. Hisz nekem újdonsült cukrászként az volt a célom az oldallal, hogy egy helyre gyűjtsem össze a kedvenc receptjeimet, a tortáimat, a mestereket, akiktől inspirálódhatunk. ;) 
Persze volt hátsó szándékom is, mégpedig, hogy az egyik legfőbb álmom megvalósításához közeledve (és bizony egyre inkább közelítek), egyre többen ismerjék meg  a Bombolone Finomságokat, egyre többen tudják, hogy mit is csinálok.
 
Kezdjük is talán a helyszínnel, hiszen ahol sütit lehet enni és még finom is, az már nagyon jó kezdet. Márpedig a Villa Bagatelle igencsak mennyei finomságokkal várt minket. Én leginkább a macaronokra pattantam rá, mert sokáig ugyan nagyon elutasító voltam ezzel a kis francia édességgel, de hogy, hogy nem, a párizsi kóstolások meggyőztek. Sajnos tele hassal érkeztem, így nem tudtam a szendvicseket végig kóstolni, sőt szégyen és gyalázat, de az összes édességet sem. Hazafelé viszont beugrottam a földszinten lévő pékségükbe és egy nagyon finom kenyeret, na jó, és két szelet sütit is vittem haza ínségesebb időkre. A hely nagyon hangulatos, van egy tündéri kis kertje, úgyhogy érdemes felugrani hozzájuk egy kis sütizésre.


Na, ezekből a macaronokból lakmároztam. :)
A HappyFamily persze nem csak a bloggerek irományait osztja meg, hanem nagy erőbedobással dolgozik  azon, hogy jobbnál jobb partnereket keressenek meg, akik a családoknak fontosak lehetnek, legyen szó természetes kozmetikumokról, kirándulási vagy szállás lehetőségekről, csak hogy egy párat említsek. Nem mellesleg gyakran vannak nyereményjátékok igen értékes nyereményekkel! ;)
 
A találkozó fő vendége a Danubius Hotels volt. Az az igazság, hogy a hotel téma bár nem igazán kapcsolódik a Bombolone életébe, nekem mégis kicsit a szívem csücske (persze csak a torták után), mert korábban én is szállodában kezdtem a dolgos, felnőtt életet. Arról meséltek nekünk, hogy egy nagyon egyedi, új játékot eszeltek ki a gyerekek számára. Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok a sárkányokkal, de mostanában nagyon sokkal lehet találkozni. Ugyanis nagyon menők lettek, idén csak a mi családunkban 3 kis sárkányka is akadt. ;) Na már most néhány Danubius szállodában is feltűntek és elfoglaltak egy-egy szobát. Egy könyv segítségével lehet őket megismerni, amit Felhőhegyi Balázs írt A bükfürdői kalamajka címmel. Aztán jönnek a feladatok, mert kalandos úton fel kell fedezni a szobájukat, megtalálni őket. Nekem nagyon tetszik ez a megelevenedett mese, és biztos vagyok benne, hogy a gyerekek is nagyon élvezik a felfedezést, a sok furfangosságot, úgyhogy ajánlom figyelmetekbe. A program Danubius Bubbles Club néven található, az alábbi linken még többet megtudhattok róla:
 
És bár volt egy nagyon érdekes előadás az internetről letöltött fotók felhasználásáról, illetve a kapcsolódó jogokról, de bízom benne, hogy sem a Villa Bagatelle, sem a Danubius Hotels nem veszi rossz néven, hogy képeikkel illusztrálom a beszámolómat. Mert például, hogy is lehetne kihagyni az alábbi kis sárkányokat, ha egyszer ők voltak a legfőbb attrakció? ;) A többi képet pedig köszönöm a szervezőnek.
 
 
Szóval nézelődjetek a HappyFamily oldalán, menjetek sütizni a Villa Bagetelle-be és ha belföldön utaztok gyerkőcökkel, keressétek meg a sárkányokat. :)
 
 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok