2016. augusztus 3., szerda

Ispiráció magas fokon

Inspiráció Olga Noskovától
Hosszabb ideje nem jelentkeztem, mert költözködésünk egy újabb szakaszba lépett, de már látjuk a fényt az alagút végén! :) Ha minden igaz, akkor szeptembertől újra lesz saját konyhám sütővel és akkor belevetem magam a sütögetésbe, mert rengeteg mindent gyűjtöttem, amit szeretnék kipróbálni és megosztani Veletek, már ha úgy sikerülnek... ;)
 
Jelen pillanatban 2 db gázrózsán élem ki konyhai kreativitásomat, de ezek ugyebár nem a sütik, torták színterei, és mivel sütő nincsen, ezért az édesség iránti mély vonzalmamat is csupán csokival és/ vagy fagyival tudom enyhíteni. Nem mellesleg fel kell majd fedeznem a környék cukrászdáit, úgyhogy arról is fogtok még hallani. ;)
 
Viszont addig is megosztom Veletek egy orosz cukrászhölgy varázslatos kreációit. Gyönyörű, csillogó glazúrokkal dolgozik, azt leszámítva minimális és nagyon egyszerű díszítésekkel, mégis lenyűgöző a végeredmény. Többek közt ezt a technikát is szeretném kipróbálni és elsajátítani. Eddig csak csokoládéglazúrral próbálkoztam, de a világos, színes, gyümölcsös glazúrok is roppant mód érdekelnek, mert egyre jobban oda vagyok a francia desszertekért, desszerttortákért. :)
 
Valószínűleg találkoztatok már Olga Noskova tortáival, mert 1-2 hónapja felfedezte őt a világ az instagramon keresztül, de én most egy újabb körben és hogy a munkásságát inspirációként elmentsem az oldalon, feltétlenül megosztom ezeket a szebbnél szebb alkotásokat. Az utolsó képen látható, hogy a torták belseje sem elhanyagolható, sőt!
 
Következzenek tehát a csillogó szépségek:





















0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok