2016. november 16., szerda

HappyFamily Cupcake

 
Pénteken egy nagyon szuper, jó hangulatú bloggertalálkozón vettem részt, immáron második alkalommal, a HappyFamily meghívására.
 
A HappyFamily egy, a gyerekes családok, szülők számára létrehozott igen hasznos oldal, ahol rengeteg jó program és partneri együttműködéseken keresztül kedvezményes lehetőségek is várják az olvasókat, valamint a bloggerek írásain és egyéb cikkeken keresztül sok hasznos infót  is találhatnak.

Noha jómagam nem vagyok egy kifejezett blogger, de a tortákkal, illetve időnként egyéb, otthon, bárki által elkészíthető finomságokkal, receptekkel azt hiszem, hogy én képviselem az édes vonalat az oldalon.
 
Ezáltal most nem csak úgy besétáltam a Villa Bagatelle gyönyörű szalonjába, hanem cupcakeket is vittem magammal, Adri (a HappyFamily megálmodója, létrehozója, vezetője) kérésére, hogy a meghívott vendégek a rengeteg ajándék mellett még egy kis finomságot is kapjanak. Hozzáteszem, hogy azért a Villa Bagatelle is kínált ám mindenféle finomságot, úgyhogy újra nassolhattam finom macaronokat és egyéb ínycsiklandó falatokat. :)

A cupcake, melyet én készítettem, narancsos-gyömbéres piskótával és szerecsendiós trüffelkrémmel már egy kicsit a közelgő ünnepeket igyekezett beharangozni. Díszítésével pedig a HappyFamily színeivel hoztam összhangba, de hogy még elegánsabb "tündérsüteményeket" tálaljak, leheletnyi ehető arannyal fújtam be a csokoládékrémet. 
 
 
Nagyon jó kis délután volt! Nekem legjobban a kreatív mini workshop tetszett. Naná, hisz a tortázáson kívül imádok mindenféle ilyen jellegű alkotó tevékenységet. Hamarosan bele is kell kezdenem a karácsonyi dekorálásba és talán csurran-cseppen néhány saját kézzel gyártott ajándék is a rokonyoknak. Itt azt élveztem nagyon, hogy az EnteriFleur pillanatok alatt varázsolt elő rengeteg alapanyagot és cukiságot, hogy a kaspókban pikk-pakk összerakjunk ragasztópisztoly segítségével egy-egy kis ünnepi díszt. Az enyém ilyen lett, kb. 10 perc alatt :)
 
 
 
Ha hasonló alkotáshoz kedvet kaptatok, akkor mehettek hobbitanfolyamra hozzájuk a következő hétvégéken. Bővebb infót tőlük kérhettek az info@viraglap.hu emailcímen vagy a www.lakberendezióoiskolas.hu oldalon. Nekem nagyon tetszett, ezért jó szívvel ajánlom. :)
 
Mivel korábban én is szállodában dolgoztam és a mai napig nagyon szeretem a miliőjét is, a szakmai oldalát is, kifejezetten tetszik, hogy a Danubius Szállodalánc kitalált egy nagyon jópofa gyerekprogramot, amihez egy (most már kettő) mesekönyv is született Felhőhegyi Balázs "tollából", melynek főszereplői cuki sárkányok. Az előző találkozón az első mesekönyvet kaptuk meg, amit még ugyan nem olvastam ki, de amint az én drága kis unokahúgom akkora lesz, hogy a hosszabb mesék is lekössék, tuti, hogy kiolvassuk. Pláne, hogy most már van hozzá plüssfiguránk is. :) Bizonyos Danubius szállodákban (Bükfürdő, Balatonfüred) pedig lehet találkozni már ezekkel a figurákkal, mi több egy titkos szobában kell elkezdeni keresni őket. Szerintem nagyon izgi... kár, hogy kicsit furán néznének rám, ha a gyerekek között én is bemennék felfedezni a titkos szobát. Pedig mennék.... na, majd egyszer Szandrával, elvisszük álcának. ;)
 
Íme az én sárkánylányom, Yoyo és a többi meglepi. Köszönet az ajándékokért és a kellemes délutánért! :)
 
 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok