2017. január 25., szerda

Verdák torta



Egy újabb mese elevenedett meg tortán, ezúttal a Verdákat varázsoltam egy 4 éves kisfiú meglepetés tortájára. Azt tudtam, hogy színes, mozgalmas történetet akarok a tortára kerekíteni, de azért Villám McQueen mellett Matuka figurájára már nem vállalkoztam. Ám menet közben beugrott, hogy végül is miért kéne, hogy mindketten a torta tetején legyenek teljes pompájukban és formájukban, hiszen a torta oldalán is remekül mutatnak a lapos figurák. Így aztán Matuka, a kis bamba fejével oda került, onnan les felfelé, ahol Villám McQueen szabadon cikázik.
 
A jelenet pedig egy mascarponés-gesztenyés és kicsit csokis tortát rejt magában. Ugye, nem hangzik rosszul? A gesztenyével túl sok mindent nem lehet és nem is kell csinálni, a lényeg, hogy ne nyomjuk el az ízét. Márpedig a tejszínhab, amivel a nagy könyv szerint ki van keverve egy valamire való gesztenyetortához a krém, bizony hajlamos elnyomni az igazi zamatát. Viszont, ha mascarponéval keverjük ki, akkor nem csak sokkal ízesebb marad, de sokkal krémesebb és masszívabb is. :)
 
 


 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok