2017. február 15., szerda

Zen torta




Ezt a nyugalmat árasztó Zen tortát egy kerek évszámot ünneplő hölgy számára készítettem barátnői kérésére.
 
A torta küllemét tekintve kompromisszumot kellett kötnünk, mivel a minta torta egy általam kedvelt és ismert tortás kollegina kezei közül került ki. Márpedig az ilyen jellegű tortáknál az egyedi alkotásokat nem illik csak úgy másolni és én nem is szívesen teszem. Nehéz azonban, ha pont ilyet szeretnének.
 
Végül kértem Pixie Pie hozzájárulását, de mindemellett igyekeztem a saját kreativitásomat is belevinni, hogy mégse legyen teljesen ugyanolyan, és én is kiélhessem magam. :) Így született meg ez a torta.
 
Nagy örömömre mind az ünnepelt, mind az ünneplők tetszését elnyerte. Belül laktózmentes erdei gyümölcsös krém bújt meg gluténmentes kakaós piskótalapok között, kívülről pedig csokoládé ganache-val kentem körbe a burkolat alatt.
A cukor orchidea, kiszúró hiányában sablonnal, kézzel szabva készült. A fadeszkát meg egyenesen imádtam csinálni, bár ezúttal egy igen hasznos kis eszközt is bevetettem hozzá.
 
Innentől meséljenek a képek: 




 
És mutatom Pixie szépséges tortáját is, ilyen inspirációval könnyű dolgozni! ;)
 
 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok