2017. május 3., szerda

Verdák torta v2

 
Pár hete, még mielőtt visszatért a tél egy rövid időre, egy nagyon szép, napos szombaton volt Szabi 4. szülinapja. A kislegénynek igen jó bulit szerveztek a szülei, nem is olyan messze tőlünk, ahol szabadtéri móka, játék  és dinom-dánom volt. Ehhez pedig nekem volt szerencsém elkészíteni a tortát, ami az ünnepelt kedvenceként a Verdák rajzfilmet idézte meg. Az alsó szint málna-csoki volt, a felső pedig trüffel. Kicsit izgultam, hogy hogy fogja bírni a torta a kültéri bulizást, pláne, hogy az átadással nem tudtunk délutánig várni. Szerencsére minden rendben volt, és bár nagy örömömre eddig is többször kaptam irtó kedves visszajelzéseket, de Dóri, az Anyuka szavai azt hiszem örökre bevésődtek a szívembe. Nagyon köszönöm! :)


 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok