2017. június 22., csütörtök

Logós kekszek a Happy Family Blogger találkozójára



Korábban már meséltem Nektek a Happy Family-ről, ami egy szuper oldal családoknak.
A Happy Family munkatársai, a Családot, mint kiemelt értéket szem előtt tartva, dolgoznak azon, hogy mind szabadidős programokban, gyermekbarát szállodák megtalálásában, mind különféle termékekben segítsenek a családoknak, a szervező szülőknek (többségében az anyukáknak) megtalálni a legjobb megoldásokat, lehetőségeket.
 
Sok blogger és újságíró segíti a munkájukat, többek között tesztelésekkel. Időről időre pedig nagyon kellemes hangulatú és mindenféle finomsággal körített blogger találkozókon van szerencsém részt venni, amelynek a Villa Bagatelle ad otthont. Én mondjuk, kicsit kilógok a sorból, mert nem profilom szépészeti termékekről vagy szállodákról tudósítani, de mivel a Happy Family ügyvezetőjével, Adrival általában kifundálunk valami kis édes meglepetést, így ezt most menten meg is mutatom nektek. :)
 
Azért persze mesélek is, mert ezúttal egy szuper osztrák, de szinte magyar nyelvű szálloda volt a középpontban. Ausztriában Lutzmannsburgban (Sopron és Szombathely közötti magasságban), a magyar határtól 200 m-re található a Hotel Sonnenpark és a vele egybe épült Sonnentherme fürdőkomplexum. Nem kevés magyar dolgozó lehet ott (mondjuk ez nem meglepő), a szálloda és fürdő bemutatására érkezett négy kolléga is magyar. Ez azért is fontos, mert foglaláskor és ott tartózkodáskor sem kell tartani az esetleges nyelvi nehézségektől. Talán elsőre borsosnak tűnik az ár, de itt tényleg olyan szolgáltatások vannak már a csecsemőkorúaktól kezdve a szülőkig minden vendég számára, hogy érthető is. Nekem a legmeglepőbb kép, amit még soha sehol nem pipáltam, pedig azelőtt szállodás voltam én is, hogy a bejáratnál egy sor jó minőségű, vagány piros ;) - mert ugye egy nő a jármű színéről tud nyilatkozni-, és egyébként folyamatosan fertőtlenített babakocsi vár azokra, akik abban vinnék gyermekeiket, még iker babakocsi is van! Tehát a helyét nyugodtan meg lehet spórolni az autóban, de ugyanígy nem kell szinte semmit hozni a legkisebbeknek sem, mert hogy kis ágyak vannak, az alap, de az étteremben babaételek hada is sorakozik, és még millió apró figyelmességgel várják a vendégeket. A fürdő meg csúcs, én most azonnal indulnék. ;) Bővebben most nem mesélnék, de ha felkeltette az érdeklődéseteket a linkeken keresztül többet is megtudhattok a helyről.
 
A kekszekhez visszatérve azért még Sunny Bunny-ról muszáj szót ejtenem. Ő a gyerekprogram figurája, van barátnője is, Pinky Bunny. Jelen voltak ám ők is a találkozón, sőt Pinky végig ölelgetett mindenkit, nem kis meglepetésemre éppen velem kezdte. Cuki volt!
Szóval, amit kifundáltunk, az egy ajándék kekszcsomag, amihez egy kedves barát segítségével pikk-pakk nyomtattunk 3D technikával logós sütipecséteket. Innentől kezdve az én dolgom volt, hogy belevarázsoljam őket rengeteg finom omlós citromos-levendulás kekszbe. Jól néznek ki, ugye? :)
 
 
 
 
A citromos-levendulás keksz receptjét itt találjátok:
 
Bevallom, hogy tesztelgetem a levendula esszenciákat. Amit most kipróbáltam (Star Key White/ Pure Lavender extract), az a nyers keksztésztában mennyei volt, és mivel nem szerettem volna, hogy agyonnyomja a citromot, így nem is növeltem az adagot. Aztán sütés közben sajnos elillant egy része, mivel alkohol alapú, szóval lehet vele bátrabban bánni. Ezzel együtt azért kellemesen zamatos ropogtatni való lett belőle.
Érdemes kipróbálni, akár egy csokor igazi levendulavirággal, ha már éppen szezon van!
Most hétvégén lesz a Tihanyi Levendula Fesztivál. ;)

 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok