2017. július 6., csütörtök

Újabb boldog szombat...



Volt egy újabb boldogságos Nagy nap nem régiben, amire én készíthettem a tortát.
Az ifjú pár kapcsolata már nem annyira ifjú, ugyanis  van egy kislányuk, aki éppen a nagy napon ünnepelte 2. születésnapját. Gyaníthatóan ez nem a véletlen műve ;),  így aztán az esküvői torta mellé készíthettem egy szülinapi tortát is, méghozzá Masha és a medve témában. Szerintetek melyik volt a keményebb dió? :-/

Az esküvői torta két szintes volt, felül egy kellemesen fanyarkás, könnyű, citromos-narancsos túrókrém bújt meg a citromhéjjal megbolondított piskótalapok között, míg alul egy tonkababbal fűszerezett, kandírozott narancsdarabkákkal izgalmassá varázsolt mennyei és igen kiadós csokitorta várta az éhes, de legalábbis nyalánk szájakat. A fenti kérdésre pedig megsúgom a választ, mi szerint plusz 10-20 cukorvirággal is könnyebben bántam volna el, mint Mashaval és a melák haverjával. ;)
 



 
 
A pici lány szülinapi tortája a vanília-csoki baráti és igen ízletes párosával készült, kívülre pedig Masha (vagy valami hasonló) és a medve érkezett. Na, szóval mesefigurákat teljesen valósághűre formázni nem kis feladat. Van, hogy valamilyen csodánál fogva jobban sikerülnek, pl. az első Tom & Jerry figurám engem is meglepett, hogy milyen rajzfilmhűek lettek, no de Masha más tészta. Persze egy hibát alapból elkövettem (nem először), hogy nem rajzfilmes képről álltam neki a formázásnak, hanem más tortás képekről. Azért bízom benne, hogy felismerhető a mese. :)
 
 
 
 
 
 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok