2017. november 28., kedd

Az első hetek az új munkahelyemen



Túl vagyok az első két héten az új munkahelyemen. :)
Eddig tetszik, különösen, hogy nincs főnököm! Néha, esténként beugrik másodállásban egy "mosogatófiú", olyankor jó, hogy van társaságom. Ám a legjobb, hogy egy hosszú nap után, mint a villám, olyan gyorsan haza érek. ;) 
 
Szerencsére szuper megrendeléseket kaptam már az első két hétre, úgyhogy igazán nagy munkában próbálhattam ki az új körülményeket. Persze ugyanez nehézség is volt, mert noha én magam rendeztem be a konyhát, azért keresgéltem, hogy mit hova tettem. Mivel most már nagyobb tételben is tudok vásárolni, kipróbáltam 1-2 új alapanyagot, a sütőről nem is beszélve! Ezeknek a működését mind-mind szokni kell. Volt, hogy kicsit úrrá lett rajtam az izgalom, hogy ez most így össze fog-e állni, jó lesz-e, de végül minden jól alakult. Nem omlottak össze a torták és a visszajelzések szerint finomak is voltak, aminek nagyon-nagyon örülök, mert borzalmasan tudok izgulni azon, hogy mindennel elégedettek legyenek a Vevőim. Mentségemre legyen mondva, hogy ahogy hallom, más tortások is hasonlóan vannak ezzel. Na, hát tényleg szívvel-lélekkel sütünk, alkotunk. :)

A műhely vintage berendezése szuper hátteret biztosít a fotózásokhoz, de mivel jellemzően sötétben jut már csak idő a torták megörökítésére, így teljesen mások a fényviszonyok az eddigiekhez képest, úgyhogy ezt is gyakorolnom kell még.

Azért persze mutatok pár képet, ezúttal a tartalmas első hétről:

A StarWars torta, érte jöttek először személyesen a kis műhelyembe. Egy szuper feleség vitte a párjának, akit nyilvánvalóan nagyon jó apának tart, mivel a StarWars felirat helyett, de hasonló betűtípussal a BestDad feliratot kérte a tortára. Belül trüffeltorta volt marcipán lapokkal és kandírozott narancsdarabkákkal megbolondítva.

 
 A második torta egy utolsó utáni pillanatban beesett megrendelés volt. Egy CAF villamos volt a kérés, 50 szeletes méretben és csoki ízben. Ez úgy nézett ki, hogy letettem a telefont, és elrohantam még néhány alapanyagért, majd őrült tempóban neki álltam a sütésnek. Nem volt nagyon időm gondolkodni sem, hogy milyen legyen. Később persze a villamosnak utána néztem, és mivel ez a villamos eredeti méretében igen hosszú, és ahhoz képest nagyon keskeny, így 50 szeletre kihozni az én műhelyemben esélytelen volt. Így aztán készült egy alap, amiből a háttérben hegyet kellett építenem, hogy a hűtőbe is beférjen és a szeletszám is meglegyen. Vannak korlátok, naa. A villamost viszont nagyon figyelmesen igyekeztem felismerhetően megalkotni, de sajnos a körítésre már nem maradt idő. Persze éjjel még járt az agyam rajta, így aztán az elvitel reggelén, hajnalban még hozzányúltam kicsit, árnyaltam a  hegyet a villamos mögött, de azt fotón már nem örökítettem meg. Őszintén megmondom, hogy nem erre a tortára vagyok a legbüszkébb... hacsak azért nem mert voltam olyan bátor, hogy ilyen határidővel egyáltalán bevállaltam. :-/ Így csak ímmel-ámmal mutatom meg.
 
 
 
No, de helyre állt a lelkem, amikor visszatérhettem a én formáimhoz. Pár éve készítettem egy Szurikáta tortát Édesanyámnak, aminek akkora sikere lett, hogy egyből mind a két hétre rendeltek egyet-egyet. Ők sem adták könnyen magukat, mert ugye a formatortákat masszív krémekkel érdemes csinálni, én bevállaltam eperrel és málnával. Persze mindkettőben csoki volt a másik íz. úgyhogy azzal kordában tartottam a puha gyümölcskrémeket. Ám a szurikáták betöltés után ennek köszönhetően szépen lapultak és lapultak, mígnem kis digi-dagi formát öltöttek (mondjuk Anyuéval ugyanez történt), de így is szeretjük őket. No, meg jó szögből fotózva nem is látszik annyira. ;)
 
 
 
 
 
A hét utolsó, nekem a legcukibb tortája pedig egy Micimackós erdei jelenet volt, belül gesztenye-csoki ízben. Ezeket a figurákat imádtam készíteni, bár tartottam is tőlük, mert hát ugye itt mindenképpen az eredetire kell, hogy hasonlítsanak. Malacka készült el a leghamarabb, úgyhogy ő végig is nézte az első hét kalandjait a műhelyben, de aztán csatlakozott Micimackó is, hogy végül útra keljenek, és egészen Győrig meg sem álltak.
 
 
 
 
Egyébként ez is mérföldkő volt az első héten, hogy merre mentek a tortáim. Még véletlenül sem a közelbe, Zugló, Gödöllő és Győr voltak az úti célok! Ez nagyon megtisztelő! Köszönöm a megrendeléseket! :)

 


 
 

0 megjegyzés:

Keresés

2013 © Minden jog fenntartva . Üzemeltető: Blogger.

Galéria

Cimkék

Szösszenet magamról


Minden ott kezdődött, hogy csokoholistának születtem...

... aztán belecsöppentem a hihetetlen és lenyűgöző tortakreációk világába, és itt ragadtam. Immáron cukrászként keresem a lehetőséget az álmaim megvalósításához. Ennek első lépése, hogy egyfelől saját alkotásaimat, legkedveltebb receptjeimet, tapasztalataimat, másfelől inspirálóim csodás műveit megosszam Veletek. Remélem, hogy aki erre jár, talál kedvére valót.


Kellemes barangolást kívánok!

Andi

Partnerek

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye Legjobb receptes blogok